Van Pomona naar Four Points Sheraton hotel.

Nu is dan toch de tijd aangebroken dat de rondreis door de VS erop zit. (althans, bijna) Vandaag is het opruimdag. Voor jullie als lezers totaal niet interessant, maar voor ons een drukke morgen. Je maakt toch nog een aardige rommel van zo'n huis op wielen in 5 weken. Voor we kunnen opruimen en schoonmaken natuurlijk eerst inpakken. En dat viel nog tegen. Je koopt op zo'n reis wel heel veel souveniers, die in alle hoeken en gaten van de camper ondergebracht waren. Althans veel, de souveniers die je koopt nemen toch nog aardig wat ruimte in beslag. we hadden al twee extra koffers gekocht, (hele mooie aanbieding in een warenhuis waarvan de naam me even ontschoten is) maar zelfs met die twee erbij was het proppen geblazen. Na wat springen op de koffers zat het belangrijkste goed erin en de rest namen we wel los mee naar het hotel. (we zien daar wel hoe we het allemaal beter ingepast krijgen en of er nog een koffer nodig is) Hup alle koffers naar buiten om de camper eens onderhanden te nemen. Het inpakken nam een stuk meer tijd in dan gehoopt, dus daarna maar snel opruimen en de camper nog wat schoonmaken om deze fatsoenlijk te kunnen inleveren. We vertrokken rond twee uur naar het hotel, maar het was aardig druk op de weg. (zelfs voor LA begrippen) dus aan het eind van de middag kwamen we bij het hotel aan en kregen we onze kamers waar we al die spullen maar weer parkeerde. Ook de camper bleef hier een nachtje staan zodat we morgen deze voor 11:00 uur konden inleveren. Pa en ma gingen eten in het restaurant van het hotel en Daniel en ik gingen de Burger King aan de overkant maar eens van binnen bekijken. Hierna zijn we nog even gaan kijken of we Alamo (de leverancier van onze huurauto) konden vinden. Deze moest vlakbij zitten, iets van 1 mijl rijden ofzo. na even gelopen te hebben vonden we de straat waaraan Alamo lag maar om er nu helamaal naartoe te lopen vonden we onzin, dus zijn we langszaam weer richting hotel gegaan. Voor we gingen relaxen op de kamer hebben we alle vier nog een laatste check gedaan van de camper zodat we niets zouden achterlaten (je moet wel, want die dingen hebben echt overal laatjes en opbergvakjes zitten) Zo, dat was dan de camper. Morgen inleveren en direct de huurauto halen. Dan kan ons tweede (korte) deel van de vakantie beginnen, de pretparken van LA en San Diego. Oja voor het relaxen wilde we nog even VIP-Experience kaarten regelen voor Universal Studios. Helaas via het internet kon het niet meer want die moeten dan opgestuurd worden en dat duurde te lang. Dus ik maar eens bellen met Universal. Na een half uur gewacht en gesproken te hebben met de klantenservice konden ze me niet meer helpen, maar ik kreeg een speciaal nummer van de VIP afdeling, die kon ik niet meer bellen want de VIP afdeling was al gesloten. (had ik eigenlijk wel iets eerder willen weten, maarja) Morgen gaan we na het halen van de huurauto gewoon eens naar het park om bij de kassa's navraag te doen. Nu maar lekker relaxen op de kamer en gaan slapen, want het is morgen weer vroeg dag.

Dus voor nu doei en tot morgen.